Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PREDICTION OF CAR CABIN ENVIRONMENT BY MEANS OF 1D AND 3D CABIN MODEL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F12%3APU91350" target="_blank" >RIV/00216305:26210/12:PU91350 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216305:26210/10:PU91350

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.epj-conferences.org/" target="_blank" >http://www.epj-conferences.org/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/epjconf/20122502004" target="_blank" >10.1051/epjconf/20122502004</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    PREDICTION OF CAR CABIN ENVIRONMENT BY MEANS OF 1D AND 3D CABIN MODEL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Thermal comfort and also reduction of energy requirements of air-conditioning system in vehicle cabins are currently very intensively investigated and up-to-date issues. The article deals with two approaches of modelling of car cabin environment; the first model was created in simulation language Modelica (typical 1D approach without cabin geometry ) and the second one was created in specialized software Theseus-FE (3D approach with cabin geometry). Performance and capabilities of this tools are demonstrated on the example of the car cabin and the results from simulations are compared with the results from the real car cabin climate chamber measurements

  • Název v anglickém jazyce

    PREDICTION OF CAR CABIN ENVIRONMENT BY MEANS OF 1D AND 3D CABIN MODEL

  • Popis výsledku anglicky

    Thermal comfort and also reduction of energy requirements of air-conditioning system in vehicle cabins are currently very intensively investigated and up-to-date issues. The article deals with two approaches of modelling of car cabin environment; the first model was created in simulation language Modelica (typical 1D approach without cabin geometry ) and the second one was created in specialized software Theseus-FE (3D approach with cabin geometry). Performance and capabilities of this tools are demonstrated on the example of the car cabin and the results from simulations are compared with the results from the real car cabin climate chamber measurements

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JE - Nejaderná energetika, spotřeba a užití energie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD101%2F09%2FH050" target="_blank" >GD101/09/H050: Výzkum energeticky úsporných zařízení pro dosažení pohody vnitřního prostředí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EPJ Web of Conferences

  • ISBN

    978-80-7372-670-6

  • ISSN

    2100-014X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    145-150

  • Název nakladatele

    E D P SCIENCES

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    24. 11. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000304449600107