Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Návrh možných koncepcí ?inteligentního diferenciálu? pro použití v nákladních vozidlech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F13%3APU107235" target="_blank" >RIV/00216305:26210/13:PU107235 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    *Návrh možných koncepcí ?inteligentního diferenciálu? pro použití v nákladních vozidlech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na základě analýzy známých řešení byla navržena dvou úrovňová koncepce pohonu s diferenciály s řízeným dělením točivého momentu. Z možných technických řešení torque vectoring diferenciálů byl zvolen mechanismus, který byl vyhodnocen jako nejvhodnější z hlediska jeho zástavby do podvozku vozidla Tatra. Po té byly zahájeny konstrukční práce zahrnující návrh geometrického uspořádání planetových převodů diferenciálu, dimenzování a umístění spojek a mechanismů uzávěrek diferenciálu, stanovení zátěžných momentů, pevnostní kontroly, atd.

  • Název v anglickém jazyce

    *Design of possible concepts of inteligent differential for use in trucks

  • Popis výsledku anglicky

    Based on an analysis of the known solutions have been proposed two level-drive concept with differentials controlled division of torque. Of the possible technical solutions torque vectoring differential was chosen mechanism, which was evaluated as the most suitable for the installation in the vehicle chassis Tatra. After that commenced construction work including design geometric arrangement of the planetary gear differential, design and location of coupling mechanisms and differential lock, setting Load case moments, stress control, etc.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.