Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamic Simulation of Progressive Crank Train

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F15%3APU116095" target="_blank" >RIV/00216305:26210/15:PU116095 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-23923-1_31" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-23923-1_31</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-23923-1_31" target="_blank" >10.1007/978-3-319-23923-1_31</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Dynamic Simulation of Progressive Crank Train

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents computational approaches for verification of conceptual study of low-friction-losses crank train design and its vibration analysis. The decrease of friction losses is realized by reduction of crankshaft main bearings number while the influence of a crankshaft pulley torsional vibration and main bearings load are investigated. The computational model is assembled as well as numerically solved in a Multi-Body System whereas the modally reduced bodies are incorporated into it and hydrodynamic problem is also taken into account.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamic Simulation of Progressive Crank Train

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents computational approaches for verification of conceptual study of low-friction-losses crank train design and its vibration analysis. The decrease of friction losses is realized by reduction of crankshaft main bearings number while the influence of a crankshaft pulley torsional vibration and main bearings load are investigated. The computational model is assembled as well as numerically solved in a Multi-Body System whereas the modally reduced bodies are incorporated into it and hydrodynamic problem is also taken into account.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1202" target="_blank" >LO1202: NETME CENTRE PLUS</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advanced Mechatronics Solution

  • ISBN

    978-3-319-23921-7

  • ISSN

    2194-5357

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    668

  • Strana od-do

    207-212

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing Switzerland

  • Místo vydání

    Scientific Publishing Services Pvt. Ltd. Chemai

  • Místo konání akce

    Varšava

  • Datum konání akce

    21. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000389517600031