Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Numerical investigation of thermal EHL in elliptical contact under impact motion

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Numerical investigation of thermal EHL in elliptical contact under impact motion

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this work, the thermal elastohydrodynamic lubrication in elliptical contact under impact motion is investigated numerically by altering oil viscosity and elliptical ratio. The impact-rebound time is shortened with the increase of the elliptical ratio, while a smaller ambient oil viscosity extends the impact-rebound time. Generally speaking, a larger elliptical ratio reduces the maximum load-carrying capacity, increases the value of the minimum film thickness, and lowers the temperature rise. A smaller oil viscosity lowers the pressure and temperature rises and reduces the film thickness.

  • Název v anglickém jazyce

    Numerical investigation of thermal EHL in elliptical contact under impact motion

  • Popis výsledku anglicky

    In this work, the thermal elastohydrodynamic lubrication in elliptical contact under impact motion is investigated numerically by altering oil viscosity and elliptical ratio. The impact-rebound time is shortened with the increase of the elliptical ratio, while a smaller ambient oil viscosity extends the impact-rebound time. Generally speaking, a larger elliptical ratio reduces the maximum load-carrying capacity, increases the value of the minimum film thickness, and lowers the temperature rise. A smaller oil viscosity lowers the pressure and temperature rises and reduces the film thickness.

Klasifikace

  • Druh

    Jimp - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART J-JOURNAL OF ENGINEERING TRIBOLOGY

  • ISSN

    1350-6501

  • e-ISSN

    2041-305X

  • Svazek periodika

    229

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1125-1131

  • Kód UT WoS článku

    000360289800008

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-84939796747

Základní informace

Druh výsledku

Jimp - Článek v periodiku v databázi Web of Science

Jimp

OECD FORD

Mechanical engineering

Rok uplatnění

2015