Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of an adaptive top-of-rail friction modification system

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F17%3APU134892" target="_blank" >RIV/00216305:26210/17:PU134892 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of an adaptive top-of-rail friction modification system

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This work describes a development of a control system for top-of-fail friction modification based on on-board application. This adaptive system is used to evaluate an appropriate application amount and interval according to a position on the track using a GPS data. The parameters take into account actual operating and weather conditions. The main part of the work presents an experimental approach to determine an appropriate TOR FM amount and application intervals depending on operating conditions. Laboratory scale test rigs are used in this study.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of an adaptive top-of-rail friction modification system

  • Popis výsledku anglicky

    This work describes a development of a control system for top-of-fail friction modification based on on-board application. This adaptive system is used to evaluate an appropriate application amount and interval according to a position on the track using a GPS data. The parameters take into account actual operating and weather conditions. The main part of the work presents an experimental approach to determine an appropriate TOR FM amount and application intervals depending on operating conditions. Laboratory scale test rigs are used in this study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA04030528" target="_blank" >TA04030528: Výzkum a vývoj systému pro aktivní řízení adheze v kolejové dopravě.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Institution of Mechanical Engineers - Stephenson Conference: Research for Railways 2017

  • ISBN

    9781510882959

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    325-332

  • Název nakladatele

    Institution of Mechanical Engineers

  • Místo vydání

    London; United States

  • Místo konání akce

    London

  • Datum konání akce

    25. 4. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku