Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Complex approach to computations and analysis of vehicle dynamics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F18%3APU129799" target="_blank" >RIV/00216305:26210/18:PU129799 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jvejournals.com/article/19942" target="_blank" >https://www.jvejournals.com/article/19942</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21595/vp.2018.19942" target="_blank" >10.21595/vp.2018.19942</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Complex approach to computations and analysis of vehicle dynamics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of this article is to present a method for vehicle dynamics development based on multibody system approach in combination with real vehicle testing and data analysis. Described technique consists of two multibody models with the same level of complexity. First direct multibody model of the complete vehicle is suitable mainly for sensitivity analysis. The other inverse multibody model is used for real vehicle dynamic states reconstruction from measured data. Results of these two models are then post-processed and visualized together in a custom-made data analysis software.

  • Název v anglickém jazyce

    Complex approach to computations and analysis of vehicle dynamics

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this article is to present a method for vehicle dynamics development based on multibody system approach in combination with real vehicle testing and data analysis. Described technique consists of two multibody models with the same level of complexity. First direct multibody model of the complete vehicle is suitable mainly for sensitivity analysis. The other inverse multibody model is used for real vehicle dynamic states reconstruction from measured data. Results of these two models are then post-processed and visualized together in a custom-made data analysis software.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1202" target="_blank" >LO1202: NETME CENTRE PLUS</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vibroengineering Procedia

  • ISBN

  • ISSN

    2345-0533

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    132-137

  • Název nakladatele

    JVE International

  • Místo vydání

    Lithuania

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    22. 5. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku