Dynamická simulace dveřního mechanismu pro upravenou drážku ovladače var. B
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F22%3APU147478" target="_blank" >RIV/00216305:26210/22:PU147478 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dynamická simulace dveřního mechanismu pro upravenou drážku ovladače var. B
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci optimalizace elektricky ovládané jednotky var. B byla provedena úprava geometrie drážky unašeče pro aplikaci umístění ovladače v horní poloze. Na základě poslední dynamické simulace bylo zjištěno, že v průběhu pracovního cyklu, resp. ve fázi zavírání a zajíždění křídla do smeků v jeho závěrečné fázi, dochází k dlouhodobému namáhání samosvorné převodovky a silo-vým špičkám na úplném konci této fáze.
Název v anglickém jazyce
Dynamic simulation of the door mechanism for the modified driver slot var. B
Popis výsledku anglicky
As part of the optimization of the electrically controlled unit var. B, the geometry of the carrier groove has been modified for the application of placing the controller in the upper position. Based on the last dynamic simulation, it was found that during the work cycle, or in the phase of closing and bringing the wing into the jams in its final phase, there is long-term stress on the self-locking gearbox and power peaks at the very end of this phase.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20301 - Mechanical engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FW01010479" target="_blank" >FW01010479: Elektrická pohonná jednotka pro ovládání dveří autobusů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů