Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Air speed and direction probe design and calibration

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F24%3APU152161" target="_blank" >RIV/00216305:26210/24:PU152161 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://etul.publi.cz/book/5462-55-mezinarodni-vedecka-konference-zamerena-na-vyzkumne-a-vyukove-metody-v-oblasti-vozidel-a-jejich-pohonu" target="_blank" >https://etul.publi.cz/book/5462-55-mezinarodni-vedecka-konference-zamerena-na-vyzkumne-a-vyukove-metody-v-oblasti-vozidel-a-jejich-pohonu</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Air speed and direction probe design and calibration

  • Popis výsledku v původním jazyce

    For a proper design of the cooling packet, inputs are needed regarding the speed of the air and attack angle on vehicle. To measure air speed and attack angle in a real-scale vehicle, a pressure probe and an electronic module are designed. The probe is manufactured and characterised in a wind tunnel. Measurement is performed with air speeds from 5.8 to 40.1 m/s and attack angles from -46.08 to 46.08 °. Based on measured values, neural networks are trained, and air speed and attack angle are computed. For computing air speed and attack angle, measured ambient conditions are also used and air density is computed.

  • Název v anglickém jazyce

    Air speed and direction probe design and calibration

  • Popis výsledku anglicky

    For a proper design of the cooling packet, inputs are needed regarding the speed of the air and attack angle on vehicle. To measure air speed and attack angle in a real-scale vehicle, a pressure probe and an electronic module are designed. The probe is manufactured and characterised in a wind tunnel. Measurement is performed with air speeds from 5.8 to 40.1 m/s and attack angles from -46.08 to 46.08 °. Based on measured values, neural networks are trained, and air speed and attack angle are computed. For computing air speed and attack angle, measured ambient conditions are also used and air density is computed.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.