Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Computer Support of Innovation´s Creativity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F01%3APU24087" target="_blank" >RIV/00216305:26220/01:PU24087 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216305:26220/01:PU22228

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Computer Support of Innovation´s Creativity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Using of algorithmic methods of the intensification of constuctive process logically results in an idea for the creation of computer programs capable of raising efficiency of invention and design activity. In a basis of most effective methods of engineering creativity lays TRIZ-the theory of the solving of the invention tasks. On the basis of this theory a number of software packages are being created, for use by a variety of users who are not familiar with TRIZ at all and only having the basic skills oof work with the personal computer. In this report the features of some of these programs are discussed, their advantages and shortcomings are compared, the examples of their use in invention practice are resulted.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer Support of Innovation´s Creativity

  • Popis výsledku anglicky

    Using of algorithmic methods of the intensification of constuctive process logically results in an idea for the creation of computer programs capable of raising efficiency of invention and design activity. In a basis of most effective methods of engineering creativity lays TRIZ-the theory of the solving of the invention tasks. On the basis of this theory a number of software packages are being created, for use by a variety of users who are not familiar with TRIZ at all and only having the basic skills oof work with the personal computer. In this report the features of some of these programs are discussed, their advantages and shortcomings are compared, the examples of their use in invention practice are resulted.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ME%20349" target="_blank" >ME 349: Rozvoj tvůrčího potenciálu studentů, učitelů a inženýrů pomocí metodiky TRIZ</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings an International Conference "Computer Based Learning in Science"

  • ISBN

    80-7042-180-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    "A3"

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    University of Ostrava

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 7. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku