Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using of TIPS Programs Packages in Engineering Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F01%3APU24105" target="_blank" >RIV/00216305:26220/01:PU24105 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using of TIPS Programs Packages in Engineering Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    One of the tasks of higher school is to teach students for creative work. This task equally cocerns both to students of natural science specialities, and the pupil - "humanities". In this report the main features of the computer programs which purpose isthe forming of future engineers creative thinking are discussed. In a basis of these programs lays the theory of the solving of the invention tasks TRIZ. Such programs with success re used for preparation of the future engineers at Technical Universitiees of the Czech Republic and Russia.

  • Název v anglickém jazyce

    Using of TIPS Programs Packages in Engineering Education

  • Popis výsledku anglicky

    One of the tasks of higher school is to teach students for creative work. This task equally cocerns both to students of natural science specialities, and the pupil - "humanities". In this report the main features of the computer programs which purpose isthe forming of future engineers creative thinking are discussed. In a basis of these programs lays the theory of the solving of the invention tasks TRIZ. Such programs with success re used for preparation of the future engineers at Technical Universitiees of the Czech Republic and Russia.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ME%20349" target="_blank" >ME 349: Rozvoj tvůrčího potenciálu studentů, učitelů a inženýrů pomocí metodiky TRIZ</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings an International Conference "Computer Based Learning in Science"

  • ISBN

    80-7042-180-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    "G3"

  • Název nakladatele

    De Montfort University of Leicester

  • Místo vydání

    University of Ostrava

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 7. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku