Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úlohy pro výuku JavaScriptu z předmětu Programování 1 (2. díl)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43968655" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43968655 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://mfi.upol.cz/files/32/3202/mfi_3202_141_151.pdf" target="_blank" >https://mfi.upol.cz/files/32/3202/mfi_3202_141_151.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úlohy pro výuku JavaScriptu z předmětu Programování 1 (2. díl)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Představujeme zbývající úlohy používané v rámci předmětu PGM1P na Katedře výpočetní a didaktické techniky na Fakultě pedagogické při Západočeské univerzitě v Plzni. V prvním díle jsme si představili kompletní seznam úloh, ale z důvodu rozsahu jsme nemohli představit všechny úlohy. Zbývající úlohy popisujeme v tomto příspěvku a to, stejně jako v minulém případě, včetně opakovaně pozorovaných chyb. V prvním dílu jsme se zároveň seznámili s požadavky na studenty, očekávanými výstupy a zařazením z pohledu RVP, neboť se jedná o budoucí učitele informatiky. Představené úlohy jsou používané při výuce studentů bakalářského studia. Z důvodu velmi rozdílných zkušeností studentů s programováním je zapotřebí začít s výukou programování od skutečných základů. Pro příklad rozpětí si můžeme uvést, že mezi studenty se řadí absolventi gymnázií, absolventi elektrotechnických škol, ale také absolventka oboru cukrářství.

  • Název v anglickém jazyce

    Tasks for teaching JavaScript from Programming 1 (part 2)

  • Popis výsledku anglicky

    Introducing the remaining tasks used in the PGM1P course at Department of Computer and Didactic Technology at the Faculty of Education at the University of West Bohemia in Pilsen. In the first part we presented the complete list of tasks, but due to the size we could not present all tasks. The remaining tasks are described in this article, as in the last one. case, including repeatedly observed errors. In the first part we also introduced the requirements for students, the expected outcomes and the inclusion of from the perspective of the RVP, as these are future computer science teachers. The tasks presented are used in teaching undergraduate students. Due to the very different programming experiences of the students, the it is necessary to start teaching programming from the real basics. For example span, we can note that the students include high school graduates, graduates of electrical engineering schools, and a graduate in pastry arts.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Matematika-fyzika-informatika

  • ISSN

    1805-7705

  • e-ISSN

    1805-7705

  • Svazek periodika

    32

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    141-151

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus