Úlohy pro výuku JavaScriptu z předmětu Programování 1 (2. díl)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43968655" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43968655 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://mfi.upol.cz/files/32/3202/mfi_3202_141_151.pdf" target="_blank" >https://mfi.upol.cz/files/32/3202/mfi_3202_141_151.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úlohy pro výuku JavaScriptu z předmětu Programování 1 (2. díl)
Popis výsledku v původním jazyce
Představujeme zbývající úlohy používané v rámci předmětu PGM1P na Katedře výpočetní a didaktické techniky na Fakultě pedagogické při Západočeské univerzitě v Plzni. V prvním díle jsme si představili kompletní seznam úloh, ale z důvodu rozsahu jsme nemohli představit všechny úlohy. Zbývající úlohy popisujeme v tomto příspěvku a to, stejně jako v minulém případě, včetně opakovaně pozorovaných chyb. V prvním dílu jsme se zároveň seznámili s požadavky na studenty, očekávanými výstupy a zařazením z pohledu RVP, neboť se jedná o budoucí učitele informatiky. Představené úlohy jsou používané při výuce studentů bakalářského studia. Z důvodu velmi rozdílných zkušeností studentů s programováním je zapotřebí začít s výukou programování od skutečných základů. Pro příklad rozpětí si můžeme uvést, že mezi studenty se řadí absolventi gymnázií, absolventi elektrotechnických škol, ale také absolventka oboru cukrářství.
Název v anglickém jazyce
Tasks for teaching JavaScript from Programming 1 (part 2)
Popis výsledku anglicky
Introducing the remaining tasks used in the PGM1P course at Department of Computer and Didactic Technology at the Faculty of Education at the University of West Bohemia in Pilsen. In the first part we presented the complete list of tasks, but due to the size we could not present all tasks. The remaining tasks are described in this article, as in the last one. case, including repeatedly observed errors. In the first part we also introduced the requirements for students, the expected outcomes and the inclusion of from the perspective of the RVP, as these are future computer science teachers. The tasks presented are used in teaching undergraduate students. Due to the very different programming experiences of the students, the it is necessary to start teaching programming from the real basics. For example span, we can note that the students include high school graduates, graduates of electrical engineering schools, and a graduate in pastry arts.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika-fyzika-informatika
ISSN
1805-7705
e-ISSN
1805-7705
Svazek periodika
32
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
141-151
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—