Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Důležité vlastnosti a dovednosti dobrého učitele-podle kandidátů a absolventů studia učitelství pro 1.stupeň ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008100" target="_blank" >RIV/60076658:12410/07:00008100 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Důležité vlastnosti a dovednosti dobrého učitele-podle kandidátů a absolventů studia učitelství pro 1.stupeň ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na otázky týkající se klíčových dispozic dobrého učitele odpovídali titíž lidé v odstupu 4 let: Poprvé jako uchazeči o studium učitelství (věk 19 let), podruhé jako studenti posledního ročníku "elementárního" 1. stupně ZŠ. V rámci diplomových prací byl sledován posun názorů dvou skupin respondentů na klíčové kompetence a nejvhodnější osobní vlastnosti "dobrého učitele". Současně jsme sledovali případný vliv rodinné tradice učitelské profese na výše uvedené názory. Tato práce je předběžným sdělením, studie není ještě uzavřena.

  • Název v anglickém jazyce

    Essential properties and skills of a successful teacher - as seen both by the applicants, as well as by graduating students in the elemetary school teaching program.

  • Popis výsledku anglicky

    Essential properties and skills of a successful teacher - as seen both by the applicants, as well as by graduating students in the elemetary school teaching program.The same individuals responded to questions regarding key dispositions of a good teacherin a four year time span. They responded first as applicants to the elementary school teaching program (age 19), and then as students in their final study year. Changes were observed in the respon-dents' views regarding successful teachers' most appropriate or key dispositions. The data were collected among the applicants and among the graduating students from two groups. It included data about a possible influence of family teaching tradition on the above mentioned students' opinions. The current research includes data obtained to date, but the study will continue.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: Kognitivní a dynamické aspekty herecké (hráčské) osobnosti učitele</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Jandová R. (ed.), Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu.

  • ISBN

    978-80-7394-061-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    299-305

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku