Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímání stupně odpovědnosti za žákovu školní úspěšnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000840" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000840 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímání stupně odpovědnosti za žákovu školní úspěšnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek na podkladě výzkumného šetření dotazníkem RSA (Responsibility for Student Achievement Questionnaire) prezentuje subjektivní vnímání stupně odpovědnosti za školní úspěšnost a neúspěšnost žáků studenty učitelství primárního vzdělávání těsně po absolvování souvislé pedagogické praxe na 1. stupni základní školy. Cílem šetření bylo komparovat výpovědi studentů prezenčního studia s výpověďmi studentů čtvrtého ročníků kombinovaného studia, kteří vyučují na 1. stupni základní školy. Zjištěná data jsouporovnána s výpověďmi studentů učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů závěrečného ročníku prezenčního studia po absolvování završující čtyřtýdenní souvislé pedagogické praxe na druhém stupni základní školy. Studenti učitelství prezenčního studia i studenti kombinovaného studia (tj. vyučující na 1. stupni základní školy) přisuzovali ve sledovaném šetření podíl na školním úspěchu v průměru více učiteli než žákovi. Vyšší podíl na neúspěchu žákovi než učiteli přisuzovali v průměru učite

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of the level of responsibility for pupils´ school success

  • Popis výsledku anglicky

    Post on the basis of the research questionnaire (RSA Responsibility for Student Achievement Questionnaire) presents the subjective perception of the degree of responsibility for school success and failure of pupils in primary education student teachers immediately after the completion of continuous teaching experience at the 1st primary school. The aim of investigation was to compare the dismissal full-time students with fourth grade students' allegations of the combined studies, who taught at the 1st primary school. The observed data are compared with allegations of student teachers of general subjects of the final year of full-time study after completing a four-week continuous crowning of teaching experience in secondary school. Students study full-time teachers and students combined study (ie, teaching the 1st grade of primary school) attributed the observed proportion of inquiries to the success of school teachers, on average, more than a student. A higher proportion of student fai

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kvalita ve vzdělávání. Sborník příspěvků z XX. výroční konference ČAPV.

  • ISBN

    978-80-7290-620-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    221-227

  • Název nakladatele

    UK PedF

  • Místo vydání

    Praha, UK PedF

  • Místo konání akce

    Praha UK PedF

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku