Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-evaluation of Primary and Eight-year Secondary School Pupils Focused on Necessary Introductory Skills at the Subject Chemistry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F12%3A10129447" target="_blank" >RIV/00216208:11310/12:10129447 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Self-evaluation of Primary and Eight-year Secondary School Pupils Focused on Necessary Introductory Skills at the Subject Chemistry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Self-evaluation of primary and eight-year secondary school pupils focused on necessary introductory skills at the subject chemistry was investigated by means of a questionnaire survey among students of two groups. The first group consisted of 328 pupilsof 7th grade of primary schools and 1st grade of eight-year secondary schools, who completed the questionnaire at the end of the school year 2010/2011 (i.e. in the period prior to learning chemistry). The second group was represented by 350 pupils by oneyear older (i.e. 8th grade pupils of primary schools and 2nd grade pupils of eight-year secondary schools after one year of learning chemistry). The schools were chosen so that both groups of respondents were represented by urban and country primary school and eightyear secondary school. This article is processing the results of the survey, compares with each other not only the answers of both groups of pupils, but also the responses of primary school pupils and eight-year secondary sch

  • Název v anglickém jazyce

    Self-evaluation of Primary and Eight-year Secondary School Pupils Focused on Necessary Introductory Skills at the Subject Chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    Self-evaluation of primary and eight-year secondary school pupils focused on necessary introductory skills at the subject chemistry was investigated by means of a questionnaire survey among students of two groups. The first group consisted of 328 pupilsof 7th grade of primary schools and 1st grade of eight-year secondary schools, who completed the questionnaire at the end of the school year 2010/2011 (i.e. in the period prior to learning chemistry). The second group was represented by 350 pupils by oneyear older (i.e. 8th grade pupils of primary schools and 2nd grade pupils of eight-year secondary schools after one year of learning chemistry). The schools were chosen so that both groups of respondents were represented by urban and country primary school and eightyear secondary school. This article is processing the results of the survey, compares with each other not only the answers of both groups of pupils, but also the responses of primary school pupils and eight-year secondary sch

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    METODOLOGICKÉ OTÁZKY VÝZKUMU V DIDAKTICE CHEMIE

  • ISBN

    978-80-210-5908-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    11-19

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita; 2012

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    17. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku