Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

AUTOEVALUACE POTŘEBNÝCH ÚVODNÍCH DOVEDNOSTÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH ŠKOL A OSMILETÝCH GYMNÁZIÍ, ZAMĚŘENÁ NA PŘEDMĚT CHEMIE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00057880" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00057880 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    AUTOEVALUACE POTŘEBNÝCH ÚVODNÍCH DOVEDNOSTÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH ŠKOL A OSMILETÝCH GYMNÁZIÍ, ZAMĚŘENÁ NA PŘEDMĚT CHEMIE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoevaluace potřebných úvodních dovedností žáků, zaměřená na předmět Chemie, byla zkoumána pomocí dotazníkového šetření mezi žáky dvou skupin. První skupinu tvořilo 328 žáků 7. ročníků základních škol a 1. ročníků osmiletých gymnázií, kteří vyplňovali dotazník na konci školního roku 2010/2011 (tzn. v období před zahájením výuky chemie). Druhou skupinu pak představovalo 350 žáků studujících o ročník výše (tedy žáci 8. ročníků základních škol a 2. ročníků osmiletých gymnázií po absolvování roční výuky předmětu Chemie). Školy byly vybrány tak, aby v obou skupinách respondentů byla zastoupena městská základní škola, venkovská škola, škola v městysi apod. a také osmileté gymnázium. Článek zpracovává výsledky dotazníkového šetření, porovnává navzájem nejenodpovědi žáků obou skupin, ale také odpovědi žáků základních škol a osmiletých gymnázií. Závěrečnou částí dotazníku byla otázka, co by se žáci z chemie rádi naučili. Článek rozebírá také tyto odpovědi respondentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-evaluation of Primary and Eight-year Secondary School Pupils Focused on Necessary Introductory Skills at the Subject Chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    Self-evaluation of primary and eight-year secondary school pupils focused on necessary introductory skills at the subject chemistry was investigated by means of a questionnaire survey among students of two groups. The first group consisted of 328 pupilsof 7th grade of primary schools and 1st grade of eight-year secondary schools, who completed the questionnaire at the end of the school year 2010/2011 (i.e. in the period prior to learning chemistry). The second group was represented by 350 pupils by oneyear older (i.e. 8th grade pupils of primary schools and 2nd grade pupils of eight-year secondary schools after one year of learning chemistry). The schools were chosen so that both groups of respondents were represented by urban and country primary school and eight-year secondary school. This article is processing the results of the survey, compares with each other not only the answers of both groups of pupils, but also the responses of primary school pupils and eight-year secondary sc

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    METODOLOGICKÉ OTÁZKY VÝZKUMU V DIDAKTICE CHEMIE. RESEARCH METHODOLOGY OF CHEMISTRY EDUCATION. Sborník přednášek z Mezinárodního semináře doktorského studia

  • ISBN

    9788021059085

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    11-19

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku