Sebehodnocení obtížnosti profesních činností studenta učitelství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F13%3A%230001011" target="_blank" >RIV/46747885:24510/13:#0001011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sebehodnocení obtížnosti profesních činností studenta učitelství
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek na podkladě dotazníkového šetření komparuje subjektivní hodnocení obtížnosti profesních činností učitele studenty učitelství 1. stupně ZŠ prezenčního studia po absolvování završující souvislé pedagogické praxe a studenty kombinovaného studia (učitelé působící v praxi 1. stupně ZŠ) v letech 2008-2012. Nejobtížnější profesní činnosti byly uváděny časové rozvržení učiva, řešení kázeňských přestupků; dále studenty prezenčního studia vysvětlení nové látky a studenty kombinovaného studia tvorba tematického plánu. Nejlépe zvládané činnosti byly komunikace s žáky, motivace a individuální přístup k žákům.
Název v anglickém jazyce
Self-assessment of the difficulty of the professional activities of the student teacher
Popis výsledku anglicky
Contribution on the basis of the survey compares subjective difficulty of professional activity of teachers teaching students first primary school full-time study after completion crowning teaching practice and students combined study (teachers working in practice 1st grade elementary school) in 2008-2012. The most difficult profession were given the timing of the curriculum, disciplinary issues; as well as full-time students explanation of the new substances and students in the combined studies of thematic plan. Top coping activities were communicating with students, motivation and individual approach to pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti. XXI. celostátní konference ČAPV
ISBN
978-80-7414-602-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
363-368
Název nakladatele
UJEP, PedF
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—