Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebehodnocení obtížnosti profesních činností studenta učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F13%3A%230001011" target="_blank" >RIV/46747885:24510/13:#0001011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebehodnocení obtížnosti profesních činností studenta učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek na podkladě dotazníkového šetření komparuje subjektivní hodnocení obtížnosti profesních činností učitele studenty učitelství 1. stupně ZŠ prezenčního studia po absolvování završující souvislé pedagogické praxe a studenty kombinovaného studia (učitelé působící v praxi 1. stupně ZŠ) v letech 2008-2012. Nejobtížnější profesní činnosti byly uváděny časové rozvržení učiva, řešení kázeňských přestupků; dále studenty prezenčního studia vysvětlení nové látky a studenty kombinovaného studia tvorba tematického plánu. Nejlépe zvládané činnosti byly komunikace s žáky, motivace a individuální přístup k žákům.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-assessment of the difficulty of the professional activities of the student teacher

  • Popis výsledku anglicky

    Contribution on the basis of the survey compares subjective difficulty of professional activity of teachers teaching students first primary school full-time study after completion crowning teaching practice and students combined study (teachers working in practice 1st grade elementary school) in 2008-2012. The most difficult profession were given the timing of the curriculum, disciplinary issues; as well as full-time students explanation of the new substances and students in the combined studies of thematic plan. Top coping activities were communicating with students, motivation and individual approach to pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti. XXI. celostátní konference ČAPV

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    363-368

  • Název nakladatele

    UJEP, PedF

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku