Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení samostatné práce studentů ve fyzice na vysokých školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F02%3APU29253" target="_blank" >RIV/00216305:26220/02:PU29253 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Steuerung der Selbständigen Arbeit der Studenten in Physik an der Hochschulen.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In Anbetracht des zeitlich begrenzten Umfangs des Physikkurses in den neuen Bildungsplänen der Fakultät für Elektrotechnik und Kommunikationstechnologien (FEKT) der Technischen Universität Brno, die vom akademischen Jahr 2002/2003 eingeführt werden sind,müssen Studenten ausgewählte Partien studieren selbständig. Die sind aber im ersten Semester für die Studienform noch nicht vorbereitet, so dass sie spezielle Studientexte brauchen, die sie geeignet führen können. Ein Fachkollektiv an dem Institut für Physik der FEKT, das im Rahmen des Grants des Fonds für Entwicklung der Hochschulen entstanden wurde, beschäftigt sich mit der Schöpfung der Studientexte.

  • Název v anglickém jazyce

    Control of the self-work of university students in Physics

  • Popis výsledku anglicky

    In the novel curricula for the FEEC of Brno University of Technology, which will be relevant from the Academic year 2002/2003, the Physics course is limited only into two terms. The first term includes 2 hour Lecture, 1 hour Seminar and 2 hour Laboratorysession per week, second one 3 hour Lecture, 1 hour Seminar and 1 hour Laboratory session. Due to the restricted volume, this course will not be exhaustive, the lectures on selected parts only will be given. The students are obliged to present a certaiin level of basic knowledge and skills. If the previous student's knowledge is not sufficient, he must cover it up by the individual work. Unfortunately, most of Technical University students have no idea about this kind of non-assisted self-study. Thatiswhy they need a quality support in the form of the structured textbook that could target them to the study without the teacher's help. The presented paper deals with the project of effective students' guide in Physics education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ingenieurpädagogik

  • ISSN

    0724-8873

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    48

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    AT - Rakouská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    329-333

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus