Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Knowledge Mining - Myth or Fact ?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F02%3APU29927" target="_blank" >RIV/00216305:26220/02:PU29927 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Knowledge Mining - Myth or Fact ?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Theory of Inventive Problem Solving (TRIZ) is a relevant tool not only for managers, engineers, and scientist on the way of searching the optimal solution of various technological tasks but it is a very attractive tool for teachers, too. A brief survey of analytical and solving instruments of innovative TRIZ mathodology and its SW support IM is presented. The main attention is put on functional approach, especially on formulation of the technical function.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge Mining - Myth or Fact ?

  • Popis výsledku anglicky

    Theory of Inventive Problem Solving (TRIZ) is a relevant tool not only for managers, engineers, and scientist on the way of searching the optimal solution of various technological tasks but it is a very attractive tool for teachers, too. A brief survey of analytical and solving instruments of innovative TRIZ mathodology and its SW support IM is presented. The main attention is put on functional approach, especially on formulation of the technical function.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings 3rd Conference Physics Teaching in Engineering Education

  • ISBN

    90-5682-359-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    56-59

  • Název nakladatele

    Universitry of Leuven

  • Místo vydání

    Leuven

  • Místo konání akce

    Leuven

  • Datum konání akce

    5. 6. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku