Knowledge Mining - Myth or Fact ?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F02%3APU29927" target="_blank" >RIV/00216305:26220/02:PU29927 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Knowledge Mining - Myth or Fact ?
Popis výsledku v původním jazyce
Theory of Inventive Problem Solving (TRIZ) is a relevant tool not only for managers, engineers, and scientist on the way of searching the optimal solution of various technological tasks but it is a very attractive tool for teachers, too. A brief survey of analytical and solving instruments of innovative TRIZ mathodology and its SW support IM is presented. The main attention is put on functional approach, especially on formulation of the technical function.
Název v anglickém jazyce
Knowledge Mining - Myth or Fact ?
Popis výsledku anglicky
Theory of Inventive Problem Solving (TRIZ) is a relevant tool not only for managers, engineers, and scientist on the way of searching the optimal solution of various technological tasks but it is a very attractive tool for teachers, too. A brief survey of analytical and solving instruments of innovative TRIZ mathodology and its SW support IM is presented. The main attention is put on functional approach, especially on formulation of the technical function.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JC - Počítačový hardware a software
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings 3rd Conference Physics Teaching in Engineering Education
ISBN
90-5682-359-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
56-59
Název nakladatele
Universitry of Leuven
Místo vydání
Leuven
Místo konání akce
Leuven
Datum konání akce
5. 6. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—