TRIZ methodology for analysis and synthesis of innovation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F14%3APU112204" target="_blank" >RIV/00216305:26220/14:PU112204 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://ptee2014.web.ua.pt/?page_id=148" target="_blank" >http://ptee2014.web.ua.pt/?page_id=148</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
TRIZ methodology for analysis and synthesis of innovation
Popis výsledku v původním jazyce
Theory of Inventive Problem Solving (TRIZ) is a relevant tool not only for managers, engineers, and scientists on the way of searching the optimal solution of various technological tasks but it is very useful pedagogical tool for teachers at technical high schools and technical universities, too. A brief description of analytical and solving instruments of innovative TRIZ methodology and its software support Goldfire Innovator is presented.
Název v anglickém jazyce
TRIZ methodology for analysis and synthesis of innovation
Popis výsledku anglicky
Theory of Inventive Problem Solving (TRIZ) is a relevant tool not only for managers, engineers, and scientists on the way of searching the optimal solution of various technological tasks but it is very useful pedagogical tool for teachers at technical high schools and technical universities, too. A brief description of analytical and solving instruments of innovative TRIZ methodology and its software support Goldfire Innovator is presented.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LO1210" target="_blank" >LO1210: Energie v podmínkách udržitelného rozvoje (EN-PUR)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Challenges and Solutions, Pluging and apps for effective teaching PTEE 2014 Proceedings
ISBN
978-972-789-433-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
113-121
Název nakladatele
UA Editora, University Aveiro
Místo vydání
Aveiro, Portugalsko
Místo konání akce
Aveiro
Datum konání akce
22. 5. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—