Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TRIZ methodology for analysis and synthesis of innovation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F14%3APU112204" target="_blank" >RIV/00216305:26220/14:PU112204 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ptee2014.web.ua.pt/?page_id=148" target="_blank" >http://ptee2014.web.ua.pt/?page_id=148</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TRIZ methodology for analysis and synthesis of innovation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Theory of Inventive Problem Solving (TRIZ) is a relevant tool not only for managers, engineers, and scientists on the way of searching the optimal solution of various technological tasks but it is very useful pedagogical tool for teachers at technical high schools and technical universities, too. A brief description of analytical and solving instruments of innovative TRIZ methodology and its software support Goldfire Innovator is presented.

  • Název v anglickém jazyce

    TRIZ methodology for analysis and synthesis of innovation

  • Popis výsledku anglicky

    Theory of Inventive Problem Solving (TRIZ) is a relevant tool not only for managers, engineers, and scientists on the way of searching the optimal solution of various technological tasks but it is very useful pedagogical tool for teachers at technical high schools and technical universities, too. A brief description of analytical and solving instruments of innovative TRIZ methodology and its software support Goldfire Innovator is presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1210" target="_blank" >LO1210: Energie v podmínkách udržitelného rozvoje (EN-PUR)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Challenges and Solutions, Pluging and apps for effective teaching PTEE 2014 Proceedings

  • ISBN

    978-972-789-433-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    113-121

  • Název nakladatele

    UA Editora, University Aveiro

  • Místo vydání

    Aveiro, Portugalsko

  • Místo konání akce

    Aveiro

  • Datum konání akce

    22. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku