Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nanovědy a nanotechnologie v inženýrském vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F05%3APU50710" target="_blank" >RIV/00216305:26220/05:PU50710 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Nanoscience and nanotechnology in engineering education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The emerging field of nanoscience and nanotechnology is leading to a technological revolution in the new millennium. The application of nanotechnology has enormous potential to greatly influence the world in which we live. From consumer goods, electronics, computers, information and biotechnolo-gy, to aerospace defense, energy, environment, and medicine, all sectors of the economy are to be profoundly impacted by nanotechnology. Therefore, nanotechnology education should be integrated into mainstream unndergraduate engineering curricula. Government, industry and university bodies should foster collaboration among themselves in order to educate students in nanotechnology.

  • Název v anglickém jazyce

    Nanoscience and nanotechnology in engineering education

  • Popis výsledku anglicky

    The emerging field of nanoscience and nanotechnology is leading to a technological revolution in the new millennium. The application of nanotechnology has enormous potential to greatly influence the world in which we live. From consumer goods, electronics, computers, information and biotechnolo-gy, to aerospace defense, energy, environment, and medicine, all sectors of the economy are to be profoundly impacted by nanotechnology. Therefore, nanotechnology education should be integrated into mainstream unndergraduate engineering curricula. Government, industry and university bodies should foster collaboration among themselves in order to educate students in nanotechnology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Physics teaching in engineering education PTEE 2005

  • ISBN

    80-903063-6-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    6-5

  • Název nakladatele

    Brno University of technology

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    29. 6. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku