Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

kvalita výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F06%3APU57602" target="_blank" >RIV/00216305:26220/06:PU57602 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Impact of Information Systems Quality on Engineering Education Quality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Engineering education fields nowadays incorporate intensive and depth technologies than ever before, and engineering academics and students are expected to adapt and understand the rapid technical innovations. This means, nowadays engineering education principally depends on technologies which are mostly based on information systems. Therefore, the quality of engineering education depends on the quality of information systems used in the pedagogical domains. This paper shows that technical (science andengineering) education quality is not only depending on students, faculty, and the administration but also relying on the quality of information systems infrastructure employed

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of Information Systems Quality on Engineering Education Quality

  • Popis výsledku anglicky

    Engineering education fields nowadays incorporate intensive and depth technologies than ever before, and engineering academics and students are expected to adapt and understand the rapid technical innovations. This means, nowadays engineering education principally depends on technologies which are mostly based on information systems. Therefore, the quality of engineering education depends on the quality of information systems used in the pedagogical domains. This paper shows that technical (science andengineering) education quality is not only depending on students, faculty, and the administration but also relying on the quality of information systems infrastructure employed

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA102%2F03%2F0560" target="_blank" >GA102/03/0560: Nové metody zajištění a kontroly dodržení kvality služeb v sítích nových generací</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Technical Universities Conference: Integration with European and World Education Systems

  • ISBN

    5-7526-0260-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    233-238

  • Název nakladatele

    Izhevsk State Technical University

  • Místo vydání

    Izhevsk

  • Místo konání akce

    Iževsk

  • Datum konání akce

    25. 4. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku