Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posouzení počítačem podporované výuky ve fyzice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F06%3APU62105" target="_blank" >RIV/00216305:26220/06:PU62105 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Assesment of Computer-Based Learning in Physics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At present, Computer-based Physics teaching appears to be promising. However, many extensive foreign studies have proved that the information technologies - unless properly applied - are rather detrimental to the student education process. One must therefore be very careful when applying them so as to get the benefits rather than the drawbacks of this approach. A research designed to check the effectiveness of the Computer Assisted Physics Teaching was implemented at our Faculty in the period from 2002to 2003. The results obtained in the research are summarized in this paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Assesment of Computer-Based Learning in Physics

  • Popis výsledku anglicky

    At present, Computer-based Physics teaching appears to be promising. However, many extensive foreign studies have proved that the information technologies - unless properly applied - are rather detrimental to the student education process. One must therefore be very careful when applying them so as to get the benefits rather than the drawbacks of this approach. A research designed to check the effectiveness of the Computer Assisted Physics Teaching was implemented at our Faculty in the period from 2002to 2003. The results obtained in the research are summarized in this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of Ingeneering Education

  • ISBN

    9985-59-646-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    263-266

  • Název nakladatele

    IGIP Estonia

  • Místo vydání

    Tallinn

  • Místo konání akce

    Tallin

  • Datum konání akce

    18. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku