Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Linear Parameter Varying Approach to Robust Control of a Permanent Magnet Synchronous Motor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F11%3APU92960" target="_blank" >RIV/00216305:26220/11:PU92960 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Linear Parameter Varying Approach to Robust Control of a Permanent Magnet Synchronous Motor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with robust control of linear parameter varying (LPV) system (synchronous motor) by a LPV controller. State space equations of asynchronous motor in d-q rotating frame are nonlinear with respect to rotor speed. Nonlinear equations are rewritten to parameter form describing dependency on rotor speed which is assumed to be known by measurement or by estimation. LPV controller is designed using Hinf theory to govern stator currents of synchronous motor. Simulation results presented in this paper show that current controller provides good current tracking over whole range of rotor speeds.

  • Název v anglickém jazyce

    Linear Parameter Varying Approach to Robust Control of a Permanent Magnet Synchronous Motor

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with robust control of linear parameter varying (LPV) system (synchronous motor) by a LPV controller. State space equations of asynchronous motor in d-q rotating frame are nonlinear with respect to rotor speed. Nonlinear equations are rewritten to parameter form describing dependency on rotor speed which is assumed to be known by measurement or by estimation. LPV controller is designed using Hinf theory to govern stator currents of synchronous motor. Simulation results presented in this paper show that current controller provides good current tracking over whole range of rotor speeds.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP103%2F10%2F0647" target="_blank" >GAP103/10/0647: Inteligentní algoritmy prediktivního a robustního řízení elektrických pohonů</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INES 2011 Proceedings

  • ISBN

    978-1-4244-8955-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    287-291

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Poprad

  • Datum konání akce

    23. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku