Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Load Torque and Moment of Inertia Observability Analysis for Alternating Current Drive Sensorless Control

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F12%3APU100265" target="_blank" >RIV/00216305:26220/12:PU100265 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Load Torque and Moment of Inertia Observability Analysis for Alternating Current Drive Sensorless Control

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Knowledge of the exact characteristics of a motor is necessary for a high-performance electrical drive control. It is useful to obtain not only the states of electrical and mechanical variables, but also other quantities. Two of the unknown parameters are the moment of inertia and the load torque. This paper addresses theoretical aspects of conditions, on which these quantities are simultaneously observable. Both asynchronous and synchronous drives are considered. The conditions are verified by a simulation and by real-motor data. Obtained results prove the possibility of their sensorless estimation. Some difficulties of the state estimation when controllers are saturated are shown.

  • Název v anglickém jazyce

    Load Torque and Moment of Inertia Observability Analysis for Alternating Current Drive Sensorless Control

  • Popis výsledku anglicky

    Knowledge of the exact characteristics of a motor is necessary for a high-performance electrical drive control. It is useful to obtain not only the states of electrical and mechanical variables, but also other quantities. Two of the unknown parameters are the moment of inertia and the load torque. This paper addresses theoretical aspects of conditions, on which these quantities are simultaneously observable. Both asynchronous and synchronous drives are considered. The conditions are verified by a simulation and by real-motor data. Obtained results prove the possibility of their sensorless estimation. Some difficulties of the state estimation when controllers are saturated are shown.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP103%2F10%2F0647" target="_blank" >GAP103/10/0647: Inteligentní algoritmy prediktivního a robustního řízení elektrických pohonů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the IECON 2012 - 38th Annual Conference on IEEE Industrial Electronics Society

  • ISBN

    978-1-4673-2420-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1854-1859

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Kanada

  • Místo konání akce

    Montreal

  • Datum konání akce

    25. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku