Approaches to Recipients in Professinal Texts
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F12%3APU101436" target="_blank" >RIV/00216305:26220/12:PU101436 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Approaches to Recipients in Professinal Texts
Popis výsledku v původním jazyce
Research on approaches to recipients in professional texts. Pragmatic aspects of professional discourse, functions of language.
Název v anglickém jazyce
Approaches to Recipients in Professinal Texts
Popis výsledku anglicky
Research on approaches to recipients in professional texts. Pragmatic aspects of professional discourse, functions of language.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA01010088" target="_blank" >TA01010088: Vývoj a inovace nových nanomateriálů pro cílenou modifikaci cévních náhrad</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Teaching and Education
ISSN
2165-6266
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1/7
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
33-41
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—