Generation Y in the Language Classroom
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F13%3APU106890" target="_blank" >RIV/00216305:26220/13:PU106890 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Generation Y in the Language Classroom
Popis výsledku v původním jazyce
The article aims to describe some of the technology changes that have taken place in the language classroom. It also discusses whether digital technology can be used in order to increase learner autonomy and motivation. Finally it considers factors thathinder widespread proliferation of technological solutions in language learning.
Název v anglickém jazyce
Generation Y in the Language Classroom
Popis výsledku anglicky
The article aims to describe some of the technology changes that have taken place in the language classroom. It also discusses whether digital technology can be used in order to increase learner autonomy and motivation. Finally it considers factors thathinder widespread proliferation of technological solutions in language learning.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
English Studies, Department of Foreign Languages
ISBN
978-80-214-4837-7
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1-5
Počet stran knihy
116
Název nakladatele
Vutium, Brno
Místo vydání
Neuveden
Kód UT WoS kapitoly
—