Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DynEd - The case study of Brno University of Technology - part 1: Student's Perception

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F13%3APU106935" target="_blank" >RIV/00216305:26220/13:PU106935 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    DynEd - The case study of Brno University of Technology - part 1: Student's Perception

  • Popis výsledku v původním jazyce

    DynEd, a eligibly state-of-the-art software for technology-assisted teaching of English was introduced at Brno University of Technology. It was the first deployment of the software in a university environment in the Czech Republic and it was unclear whatthe reception would be and what benefits it would bring. In order to obtain measurable data, a study among the first students was conducted. This article is dealing with the results of this study and is focused on student's perception of the software, analyzing the pros and cons as they were perceived by the target group and dealing with some pressing questions regarding the system.

  • Název v anglickém jazyce

    DynEd - The case study of Brno University of Technology - part 1: Student's Perception

  • Popis výsledku anglicky

    DynEd, a eligibly state-of-the-art software for technology-assisted teaching of English was introduced at Brno University of Technology. It was the first deployment of the software in a university environment in the Czech Republic and it was unclear whatthe reception would be and what benefits it would bring. In order to obtain measurable data, a study among the first students was conducted. This article is dealing with the results of this study and is focused on student's perception of the software, analyzing the pros and cons as they were perceived by the target group and dealing with some pressing questions regarding the system.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    English Studies, Department of Foreign Languages

  • ISBN

    978-80-214-4837-7

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Počet stran knihy

    116

  • Název nakladatele

    VUTIUM

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly