Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Dynamic Pilot Behavioral Models

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F14%3APU111529" target="_blank" >RIV/00216305:26220/14:PU111529 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187770581500510X" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187770581500510X</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.proeng.2015.01.483" target="_blank" >10.1016/j.proeng.2015.01.483</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Dynamic Pilot Behavioral Models

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents an analysis of dynamic human behavioral models focused on the action of pilots during flight. The linear dynamic models are used for the approximation of human behavior. Although, at present, the Tustin – McRuer model is the most widely applied tool, there are viable alternatives embodied in the precision model or the variants proposed by Tustin and Gross. All the models are considered and briefly described in this article. A substantial portion of the paper contains a simulation-based comparison of the discussed models, whose parameters are based on real measurements on a flight simulator.

  • Název v anglickém jazyce

    The Dynamic Pilot Behavioral Models

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents an analysis of dynamic human behavioral models focused on the action of pilots during flight. The linear dynamic models are used for the approximation of human behavior. Although, at present, the Tustin – McRuer model is the most widely applied tool, there are viable alternatives embodied in the precision model or the variants proposed by Tustin and Gross. All the models are considered and briefly described in this article. A substantial portion of the paper contains a simulation-based comparison of the discussed models, whose parameters are based on real measurements on a flight simulator.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    25th DAAAM International Symposium

  • ISBN

    978-3-901509-99-5

  • ISSN

    1877-7058

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1192-1197

  • Název nakladatele

    DAAAM International Vienna

  • Místo vydání

    Vienna

  • Místo konání akce

    Vienna

  • Datum konání akce

    26. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380551900148