Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

IPMSM DRIVE SYSTEM PARAMETERS TUNING - AN ANALYTIC SOLUTION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F21%3APU145460" target="_blank" >RIV/00216305:26220/21:PU145460 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.eeict.cz/eeict_download/archiv/sborniky/EEICT_2021_sbornik_2_v3_DOI.pdf" target="_blank" >https://www.eeict.cz/eeict_download/archiv/sborniky/EEICT_2021_sbornik_2_v3_DOI.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.13164/eeict.2021.69" target="_blank" >10.13164/eeict.2021.69</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    IPMSM DRIVE SYSTEM PARAMETERS TUNING - AN ANALYTIC SOLUTION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes an analytical way for tuning the parameters of vector controlled permanent magnet synchronous machines. Current controllers are tuned to guarantee a 60 degrees phase margin for the identified parameters of the system. Gains of the controllers are modified to ensure amplitude margin 2 of the current loop even for variable parameters of the machine. The velocity controller gain is tuned to maximize phase margin which is limited by a speed controller time constant placement.

  • Název v anglickém jazyce

    IPMSM DRIVE SYSTEM PARAMETERS TUNING - AN ANALYTIC SOLUTION

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes an analytical way for tuning the parameters of vector controlled permanent magnet synchronous machines. Current controllers are tuned to guarantee a 60 degrees phase margin for the identified parameters of the system. Gains of the controllers are modified to ensure amplitude margin 2 of the current loop even for variable parameters of the machine. The velocity controller gain is tuned to maximize phase margin which is limited by a speed controller time constant placement.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings II of the 27th Conference STUDENT EEICT 2021 Selected papers

  • ISBN

    978-80-214-5943-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    69-72

  • Název nakladatele

    Brno University of Technology, Faculty of Electrical Engineering and Communication

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    27. 4. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku