Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elementární architektura

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26410%2F19%3APU135734" target="_blank" >RIV/00216305:26410/19:PU135734 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elementární architektura

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha Elementární architektura se zabývá přístupem k edukaci předcházející výuce ateliérových předmětů v prvním ročníku na fakultě architektury v Brně (Základy architektonického navrhování), konkrétně ve studiu Ponešová/Foretník (Ústav prostorové tvorby) a Gale/Sládeček (Ústav experimentální fronty). Oba přístupy jsou zasazeny do historického, sociologického, metodického i legislativního rámce. Způsob výuky je vykreslen v konkrétních metodických krocích. Knihu doplňuje popis několika případových studií, které testují význám metody designu 1:1 pro výuku a které dále zkoušejí metody výuky pro případ prvního kontaktu s architekturou v kontextu vzdělávání na základních školách. Kniha obsahuje resumé (summary) v anglickém jazyce.

  • Název v anglickém jazyce

    Primary Architecture

  • Popis výsledku anglicky

    The book Primary Architecture deals with the approach to education preceding the teaching of studio courses in the first year at the Faculty of Architecture at Brno University of Technology, specifically in the studio Ponešová / Foretník (Institute of Spatial Design) and Gale / Sládeček (Institute of Experimental Design). Both approaches are set in a historical, sociological, methodological and legislative framework. The method of teaching is depicted in specific methodological steps. The book is accompanied by a description of several case studies that test the challenges of the 1: 1 design method for teaching and which further test teaching methods for the first contact with architecture in the context of primary school education. The book contains a summary in English.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60402 - Architectural design

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-214-5826-0

  • Počet stran knihy

    160

  • Název nakladatele

    Fakulta architektury VUT v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy