Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Audit nákupního chování při nákupu elektrospotřebičů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F00%3A00000002" target="_blank" >RIV/00216305:26510/00:00000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Audit nákupního chování při nákupu elektrospotřebičů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek přináší vybrané závěry marketingového auditu nákupního chování zákazníků při nákupu elektrospotřebičů. Výzkum byl zaměřený na zmapování specifických projevů nákupního chování (charakter rozhodování, očekávání, spojená s nákupem elektrospotřebičů a jiné) a byl proveden v podmínkách obchodního řetězce PRIMA.

  • Název v anglickém jazyce

    Tha audit of buying behaviour of customers (the case of white-products decision-making process)

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with some aspects of marketing audit of customer's purchase behaviour. The research aimed at the recognition of a set of specific features of buying behaviour (decision making process, expectations connected with the purchase of home e lectric appliances etc.) has been conducted in a retail chain PRIMA (one of retail formula of Ahold, Czech Republic).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí - výsledky adaptace distribučních řetězců na nové podnikatelské prostředí

  • ISBN

    80-7157-460-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta podnikatelská

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku