Czech and Slovak Retail Market
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Český a slovenský maloobchodný trh
Popis výsledku v původním jazyce
Tento príspevok pojednáva o stave na českom a slovenskom maloobchodnom trhu. Cieľom je popísať na jednej strane hlavné rozdielnosti medzi týmito trhmi, na strane druhej významné spoločné znaky, ktoré sú využívané pri realizácii obchodných plánov jednotlivých obchodných reťazcov pôsobiacich v týchto krajinách.
Název v anglickém jazyce
Czech and Slovak Retail Market
Popis výsledku anglicky
Retail market trends in Czech republic and Slovakia are influenced by worldwide economic crisis. It has many consequences especially on customers? behaviour and attitudes to purchase. Customers modified their decision making process in purchasing, they decreased the amount of purchase and also changed the structure of purchase. These steps caused the decrease of retail turnovers in both, Czech and Slovak retail markets. This paper tries to compare the situation on Czech and Slovak retail market, to findthe main differences and shared features.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Podnikanie, inovácie, spoločnosť No2
ISBN
978-80-89372-16-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Bardejov
Datum konání akce
28. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—
Základní informace
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
CEP
AH - Ekonomie
Rok uplatnění
2009