České firmy z pohledu moderní marketingové filozofie-Total Customer Satisfaction
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F00%3A00000063" target="_blank" >RIV/00216305:26510/00:00000063 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
České firmy z pohledu moderní marketingové filozofie-Total Customer Satisfaction
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá hledáním souvislostí mezi moderní marketingovou filozofii (TCS) a jejím uplatňováním v českých podnicích a jednotlivými typy firemní kultury podle typologie autorů Camerun-Quinn.Poznatky vychází z výsledku předvýzkumu realizovaného vrámci Institucionálního výzkumu strategického řízení v českých firmách.
Název v anglickém jazyce
Czech firms from the modern marketing philosophy point of view -Total Customer Satisfaction
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the question of the application of the modern marketing philosophy-Total customer satisfaction in the Czech companies. The knowledge is based upon the results of the preresearch performed within the framework of the Institutional r esearch - Strategic management in the czech companies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet 2000
ISBN
80-7302-005-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakulta podnikatelská
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—