Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

České firmy z pohledu moderní marketingové filozofie-Total Customer Satisfaction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F00%3A00000063" target="_blank" >RIV/00216305:26510/00:00000063 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    České firmy z pohledu moderní marketingové filozofie-Total Customer Satisfaction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá hledáním souvislostí mezi moderní marketingovou filozofii (TCS) a jejím uplatňováním v českých podnicích a jednotlivými typy firemní kultury podle typologie autorů Camerun-Quinn.Poznatky vychází z výsledku předvýzkumu realizovaného vrámci Institucionálního výzkumu strategického řízení v českých firmách.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech firms from the modern marketing philosophy point of view -Total Customer Satisfaction

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the question of the application of the modern marketing philosophy-Total customer satisfaction in the Czech companies. The knowledge is based upon the results of the preresearch performed within the framework of the Institutional r esearch - Strategic management in the czech companies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNet 2000

  • ISBN

    80-7302-005-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta podnikatelská

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku