Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategický environmentální management v podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F04%3APU49462" target="_blank" >RIV/00216305:26510/04:PU49462 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategický environmentální management v podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Strategický management většinou se zabývá definováním koncepcí pro rozvoj firmy, stanovením cílů a úkolů a jejích souvisejících základních procedur. V souvislostí s těmito trendy se změnily názory na koncepce strategického managementu a potřeby řízení nákladů. Strategický management také zahrnuje elementy udržitelného rozvoje jako strategicky podporující environmentální udržitelnost. Strategie firmy z oblasti udržitelného rozvoje musí proto být založena na skutečné snaze analyzovat dopady na prostředí aa poskytovat potřebné informace a analytická data. Hlavním cílem informací je poskytovat přehledy o plnění firemního environmentu od jejího založení, přičemž audity musí monitorovat a kontrolovat zlepšení, která byla udělána v této oblasti. Klíčovým faktorem rozhodování ve strategickým managementu bude zaměřit pozornost integrované výrobní politice, která by měla být modifikována charakteristikami životního cyklu výrobku od počátku až do konce. V souvislosti se zavedením environmantalníh

  • Název v anglickém jazyce

    Strategic environmental mangement in firms

  • Popis výsledku anglicky

    Strategic management is mainly concerned with the definition of framework concepts for the company development, the setting of goals and tasks, and with the basic procedures for their attainment. In connection with these trends, views of the concept of strategic management and the requirements of cost management have changed. Strategic management also includes elements of sustainable development as a strategy that supports environmental sustainability.The company?s strategy in the area of sustainable deevelopment must therefore be based on a genuine resolve to assess the impact on the environment, and to provide necessary information and analytical data. The main purpose of the information is to provide an overview of the company?s environmental performance since its establishment, and audits must monitor and control improvements made in that area. The important factor for decision-making in strategic management will be to pay attention to an integrated product policy by modifying the

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Globalizacia a jej sociálno-ekonomické dosledky ´04

  • ISBN

    80-8070-311-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    56-61

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita v Žilině, EDIS - vydavatel´stvo ŽU

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Rajecké Teplice

  • Datum konání akce

    6. 10. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku