Informační požadavky podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A42100007" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:42100007 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Informační požadavky podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Moderní manažerské myšlení je založeno především na umění pracovat s informacemi. Prosazení podniku závisí na tom, do jaké míry jsou pracovníci o jeho podnikatelských záměrech a obchodní strategii informováni. Úroveň řízení informací musí odpovídat jejich strategickému významu. Informační strategie je nedílnou součástí celkové podnikové strategie. Cílem informační strategie je hledání způsobů, jak pomocí informačního systému a informační technologie zvyšovat výkonnost pracovníků podniku, podporovat dosažení strategických cílů, získávat pro podnik konkurenční výhody a vytvářet další strategické příležitosti rozvoje. Smyslem informační strategie je, aby výdaje do informačních systémů a informačních technologií přinášely co nejvyšší zisk. Důležitou podmínkou úspěšnosti realizace informační strategie v podniku je shoda vnitřního a vnějšího prostředí. Vnitřní prostředí je tvořeno jeho pracovníky.
Název v anglickém jazyce
Corporate information requirements
Popis výsledku anglicky
Modern managerial thinking is based primarily on the art of working with the information. Success of an enterprise depends on to what extent the employees are informed of the company-s plans and business strategy goals. Management of information must correspond with the strategic significance of the information. Information strategy is an integral part of the general corporate strategy. The goal of the information strategy is to search for ways how to improve the staff performance, to support the achievement of strategic objectives, to win competitive advantages for the enterprise and to develop further strategic development opportunities. The sense of the information strategy consists in the expenditure into the information systems and IT to bring thehighest profit possible. An important condition for the success of the corporate information strategy is internal/external environment conformity with the internal environment being formed by employees.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GK - Lesnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IPMAN 02 - Informační podpora managementu
ISBN
80-86596-14-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
51-58
Název nakladatele
Ing. Petr Mikota, U Bachmače 10, 326 00 Plzeň
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
6. 3. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—