Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační požadavky podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A42100007" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:42100007 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační požadavky podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Moderní manažerské myšlení je založeno především na umění pracovat s informacemi. Prosazení podniku závisí na tom, do jaké míry jsou pracovníci o jeho podnikatelských záměrech a obchodní strategii informováni. Úroveň řízení informací musí odpovídat jejich strategickému významu. Informační strategie je nedílnou součástí celkové podnikové strategie. Cílem informační strategie je hledání způsobů, jak pomocí informačního systému a informační technologie zvyšovat výkonnost pracovníků podniku, podporovat dosažení strategických cílů, získávat pro podnik konkurenční výhody a vytvářet další strategické příležitosti rozvoje. Smyslem informační strategie je, aby výdaje do informačních systémů a informačních technologií přinášely co nejvyšší zisk. Důležitou podmínkou úspěšnosti realizace informační strategie v podniku je shoda vnitřního a vnějšího prostředí. Vnitřní prostředí je tvořeno jeho pracovníky.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate information requirements

  • Popis výsledku anglicky

    Modern managerial thinking is based primarily on the art of working with the information. Success of an enterprise depends on to what extent the employees are informed of the company-s plans and business strategy goals. Management of information must correspond with the strategic significance of the information. Information strategy is an integral part of the general corporate strategy. The goal of the information strategy is to search for ways how to improve the staff performance, to support the achievement of strategic objectives, to win competitive advantages for the enterprise and to develop further strategic development opportunities. The sense of the information strategy consists in the expenditure into the information systems and IT to bring thehighest profit possible. An important condition for the success of the corporate information strategy is internal/external environment conformity with the internal environment being formed by employees.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IPMAN 02 - Informační podpora managementu

  • ISBN

    80-86596-14-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    51-58

  • Název nakladatele

    Ing. Petr Mikota, U Bachmače 10, 326 00 Plzeň

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    6. 3. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku