INTEGRACE EKONOMICKÝCH A ENVIRONMENTÁLNÍCH ASPEKTŮ DO MANAGEMENTU ŽIVOTNÍHO CYKLU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU73493" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU73493 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
INTEGRACE EKONOMICKÝCH A ENVIRONMENTÁLNÍCH ASPEKTŮ DO MANAGEMENTU ŽIVOTNÍHO CYKLU
Popis výsledku v původním jazyce
Vědecká literatura nejčastěji definuje životní cyklus z perspektivy marketingu a rozlišuje minimálně čtyři stádia: zavádění, růst, zralost a pokles (Adamany,1997). Výrobce bude definovat z perspektivy výroby, kde lze identifikovat pět hlavních stádií nebo procesů: Vytvoření koncepce produktu, Design, Vývoj produktu a procesů, Výroba, Logistika. V perspektivě společnosti jsou však obsaženy i ty činnosti (a s nimi související náklady), které vykonává společnost, jako jsou např.:likvidace, externality. Důležitá je perpektiva zákazníka, kde životní cyklus zahrnuje pět stádíí nebo procesů: koupě, užívání, podpora, údržba, likvidace.
Název v anglickém jazyce
INTEGRATION ECONOMIC A ENVIRONMENTAL ASPECTS TO THE MANAGEMENT LIFE CYCLE
Popis výsledku anglicky
Paper is specialized in integration economic, environmental and social aspects to the Life cycle management with usage analytic tools, which front to strategic goal company..Every business activity impacts the social, economic or environmental levels inone way or another. Life Cycle Management (LCM) stems from changed conditions in the business environment, besides a traditional focus on performance and departments, it is being extended to include the acquisition of information on clients, particularlyin connection with their requirements on products and services, responses to market situations, changing technologies, and changes in the quality of products and services. It is important for every firm to include aspects relating to the environment into their strategies, which should reflect the importance that the firm gives to environmental aspects in its manufacturing by applying the Life-Cycle Thinking.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderné prístupy k manažmentu podniku
ISBN
978-80-227-2750-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
56-63
Název nakladatele
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
6. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—