Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

INTEGRACE EKONOMICKÝCH A ENVIRONMENTÁLNÍCH ASPEKTŮ DO MANAGEMENTU ŽIVOTNÍHO CYKLU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU73493" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU73493 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    INTEGRACE EKONOMICKÝCH A ENVIRONMENTÁLNÍCH ASPEKTŮ DO MANAGEMENTU ŽIVOTNÍHO CYKLU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vědecká literatura nejčastěji definuje životní cyklus z perspektivy marketingu a rozlišuje minimálně čtyři stádia: zavádění, růst, zralost a pokles (Adamany,1997). Výrobce bude definovat z perspektivy výroby, kde lze identifikovat pět hlavních stádií nebo procesů: Vytvoření koncepce produktu, Design, Vývoj produktu a procesů, Výroba, Logistika. V perspektivě společnosti jsou však obsaženy i ty činnosti (a s nimi související náklady), které vykonává společnost, jako jsou např.:likvidace, externality. Důležitá je perpektiva zákazníka, kde životní cyklus zahrnuje pět stádíí nebo procesů: koupě, užívání, podpora, údržba, likvidace.

  • Název v anglickém jazyce

    INTEGRATION ECONOMIC A ENVIRONMENTAL ASPECTS TO THE MANAGEMENT LIFE CYCLE

  • Popis výsledku anglicky

    Paper is specialized in integration economic, environmental and social aspects to the Life cycle management with usage analytic tools, which front to strategic goal company..Every business activity impacts the social, economic or environmental levels inone way or another. Life Cycle Management (LCM) stems from changed conditions in the business environment, besides a traditional focus on performance and departments, it is being extended to include the acquisition of information on clients, particularlyin connection with their requirements on products and services, responses to market situations, changing technologies, and changes in the quality of products and services. It is important for every firm to include aspects relating to the environment into their strategies, which should reflect the importance that the firm gives to environmental aspects in its manufacturing by applying the Life-Cycle Thinking.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderné prístupy k manažmentu podniku

  • ISBN

    978-80-227-2750-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    56-63

  • Název nakladatele

    Slovenská technická univerzita v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    6. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku