Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

NOVÉ TRENDY V KONKURENČNÍCH STRATEGIÍCH FIRMY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU73773" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU73773 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    NOVÉ TRENDY V KONKURENČNÍCH STRATEGIÍCH FIRMY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou stále vzrůstajícího počtu případů úspěšného užívání starých bojových filosofií v podnikatelské praxi. Autor ale odmítá tzv. "přímý střet" firem, kdy se o vítězství na trhu otevřeně bojuje. Jeho přístup je založen na filosofii " vítězství bez boje", tedy dosažení cíle bez přímého střetu s konkurenční firmou. V závěru dochází k názoru, že bojové filosofie jsou stále více a častěji začleňovány do klasického pojetí strategického řízení firmy a stávají se tak jejich běžnou součástí.

  • Název v anglickém jazyce

    NEW TRENDS IN COMPETITIVE STRATEGIES OF COMPANIES

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with problems of an ever increasing number of cases of successful application of old combat strategies in business practice. Nevertheless, the author refuses the so called "direct conflict" of firms, when it is really fought for victoryon the market. His approach is based on the philosophy of "victory without fight", in other words - of achieving the aim without direct conflict with the rival firm. In this connection he defines the so called "investigative competition" which he understands as a competitive firm strategy based on searching for new opportunities, demands and than subsequent successful meeting the demands. In the end he comes to the conclusion that combat philosophies are more and more, and more often incorporated intoclassical approach of strategic firm control and become its integral part.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    NOVÉ TRENDY V KONKURENČNÍCH STRATEGIÍCH FIRMY Sekce Management v novém prostředí

  • ISBN

    978-80-86633-85-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    9-13

  • Název nakladatele

    MZLU, Provozně ekonomická fakulta.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    8. 3. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku