Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Benchmarking a zákaznická perspektiva

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU74348" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU74348 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Benchmarking a zákaznická perspektiva

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka v úvodu svého příspěvku uvádí současný stav v problematice konkurenceschopnosti a výkonnosti podniků. Dále popisuje základní přístupy k benchmarkingu jako nedílné součásti systému měření výkonnosti podniku. V příspěvku poukazuje autorka na zákaznickou perspektivu vyplývající z BSC a její vliv na výkonnost podniku. Dále také zdůrazňuje úlohu marketingového informačního systému u benchmarkingu a v závěru se snaží popsat hlavní bariéry implementace benchmarkingu v podnicích. Cílem příspěvku je vyzdvihnout důležitost benchmarkingu při měření výkonnosti podniku a nutnost jeho zavádění.

  • Název v anglickém jazyce

    Benchmarking and customer perspective

  • Popis výsledku anglicky

    In the article the author elucidate current state of knowledge in the area of company performance measurements and evaluation associated with competitive advantage. Then she describes the main approach to benchmarking like a part of the system of companymeasurements. In the article the author refers to the perspective of consumer which arises from the BSC and its influence to the efficiency company. Then the author emphasises a task of marketing information system at the benchmarking. The aim of this article is thrust home an importance of benchmarking at metering efficiency company and the necessity of its loading.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník abstraktů příspěvků. IX. ročník mezinárodní konference EKF VŠB-TU Ostrava 2007

  • ISBN

    978-80-248-1324-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    49-49

  • Název nakladatele

    VŠB-TU Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    21. 2. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku