Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PROBLÉMY EFEKTIVNÍHO FUNGOVÁNÍ HODNOCENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU VE VÝROBNÍCH PODNICÍCH.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F06%3APU63384" target="_blank" >RIV/00216305:26510/06:PU63384 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PROBLÉMY EFEKTIVNÍHO FUNGOVÁNÍ HODNOCENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU VE VÝROBNÍCH PODNICÍCH.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V první části příspěvku zdůrazňuje autor vzájemnou funkční provázanost měření výkonnosti a benchmarkingu a jejich rozhodující význam pro konkurenceschopnost firmy v podmínkách globální konkurence.V druhé části se soustřeďuje na návrh přístupů, které zabezpečují překonání organizačních bariér fungování systémů měření výkonnosti a benchmarkingu. Třetí část je zaměřena na strukturu marketingových informačních systémů, jejich úlohu a začlenění do podnikového informačního systému. Autor zde také shrnuje vlastní zkušenosti s využíváním marketingového informačního systému a možnosti jeho využití jako nástroje interní kontroly.

  • Název v anglickém jazyce

    THE PROBLEMS OF EFFICIENT FUNCTIONING APPRAISING THE EFFICIENCY AND BENCHMARKING IN THE PRODUCTION COMPANIES THE PROBLEMS OF EFFICIENT FUNCTIONING APPRAISING THE EFFICIENCY AND BENCHMARKING IN THE PRODUCTION COMPANIES THE PROBLEMS OF EFFICIENT FUNCTIONI

  • Popis výsledku anglicky

    In the forepart of an article the author emphasizes a mutual functional cohesion measuring of the efficiency and benchmarking and their decisive meaning for the competitive advantage of firms in conditions of global competition. In the second part of anarticle is the author focused on proposal access which secure an overcome of organizational barriers of system functioning measuring of the efficiency and benchmarking. The third part is sighted on the marketing information systems structure, their tasksand incorporation into business information system. The author recapitulated here his own experience with exploitations of marketing information systems too and chances of its exploitation as an internal checks tool.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MANAGEMENT, EOMICS AND BUSINESS DEVELOPMENT IN THE NEW EUROPEAN CONDITIONS

  • ISBN

    80-7204-454-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    80-85

  • Název nakladatele

    VUT Brno, Fakulta podnikatelská

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Rozdrojovice

  • Datum konání akce

    26. 5. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku