PROBLÉMY EFEKTIVNÍHO FUNGOVÁNÍ HODNOCENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU VE VÝROBNÍCH PODNICÍCH.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F06%3APU63384" target="_blank" >RIV/00216305:26510/06:PU63384 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PROBLÉMY EFEKTIVNÍHO FUNGOVÁNÍ HODNOCENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU VE VÝROBNÍCH PODNICÍCH.
Popis výsledku v původním jazyce
V první části příspěvku zdůrazňuje autor vzájemnou funkční provázanost měření výkonnosti a benchmarkingu a jejich rozhodující význam pro konkurenceschopnost firmy v podmínkách globální konkurence.V druhé části se soustřeďuje na návrh přístupů, které zabezpečují překonání organizačních bariér fungování systémů měření výkonnosti a benchmarkingu. Třetí část je zaměřena na strukturu marketingových informačních systémů, jejich úlohu a začlenění do podnikového informačního systému. Autor zde také shrnuje vlastní zkušenosti s využíváním marketingového informačního systému a možnosti jeho využití jako nástroje interní kontroly.
Název v anglickém jazyce
THE PROBLEMS OF EFFICIENT FUNCTIONING APPRAISING THE EFFICIENCY AND BENCHMARKING IN THE PRODUCTION COMPANIES THE PROBLEMS OF EFFICIENT FUNCTIONING APPRAISING THE EFFICIENCY AND BENCHMARKING IN THE PRODUCTION COMPANIES THE PROBLEMS OF EFFICIENT FUNCTIONI
Popis výsledku anglicky
In the forepart of an article the author emphasizes a mutual functional cohesion measuring of the efficiency and benchmarking and their decisive meaning for the competitive advantage of firms in conditions of global competition. In the second part of anarticle is the author focused on proposal access which secure an overcome of organizational barriers of system functioning measuring of the efficiency and benchmarking. The third part is sighted on the marketing information systems structure, their tasksand incorporation into business information system. The author recapitulated here his own experience with exploitations of marketing information systems too and chances of its exploitation as an internal checks tool.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MANAGEMENT, EOMICS AND BUSINESS DEVELOPMENT IN THE NEW EUROPEAN CONDITIONS
ISBN
80-7204-454-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
80-85
Název nakladatele
VUT Brno, Fakulta podnikatelská
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Rozdrojovice
Datum konání akce
26. 5. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—