PROBLÉMY IMPLEMENTACE MĚŘENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU V PRAXI ŘÍZENÍ PODNIKŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85425" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85425 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PROBLÉMY IMPLEMENTACE MĚŘENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU V PRAXI ŘÍZENÍ PODNIKŮ
Popis výsledku v původním jazyce
V první části příspěvku zdůrazňuje autor vzájemnou funkční provázanost měření výkonnosti a benchmarkingu a jejich rozhodující význam pro konkurenceschopnost firmy v podmínkách globální konkurence.V druhé části se soustřeďuje na návrh přístupů, které zabezpečují překonání organizačních bariér fungování systémů měření výkonnosti a benchmarkingu. Třetí část je zaměřena na strukturu marketingových informačních systémů, jejich úlohu a začlenění do podnikového informačního systému. Autor zde také shrnuje vlastní zkušenosti s využíváním marketingového informačního systému a možnosti jeho využití jako nástroje interní kontroly.
Název v anglickém jazyce
THE PROBLEMS OF IMPLEMENTATION OF THE COMPANY PERFORMANCE MEASUREMENTS AND BENCHMARKING IN THE MANAGEMENT PRAKTICE OF COMPANIES THE PROBLEMS OF IMPLEMENTATION OF THE COMPANY PERFORMANCE MEASUREMENTS AND BENCHMARKING IN THE MANAGEMENT PRAKTICE OF COMPANIE
Popis výsledku anglicky
In the forepart of an article the author emphasizes a mutual functional cohesion measuring of the performance and benchmarking and their decisive meaning for the competitive advantage of firms in conditions of global competition. In the second part of anarticle is the author focused on proposal access which secure an overcome of organizational barriers of system functioning measuring of the performance and benchmarking. The third part is sighted on the marketing information systems structure, their tasks and incorporation into business information system. The author recapitulated here his own experience with exploitations of marketing information systems too and chances of its exploitation as an internal checks tool.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi
ISBN
978-80-7318-798-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
371
Strana od-do
—
Název nakladatele
UTB ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
23. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—