Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PROBLÉMY IMPLEMENTACE MĚŘENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU V PRAXI ŘÍZENÍ PODNIKŮ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85425" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85425 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PROBLÉMY IMPLEMENTACE MĚŘENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU V PRAXI ŘÍZENÍ PODNIKŮ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V první části příspěvku zdůrazňuje autor vzájemnou funkční provázanost měření výkonnosti a benchmarkingu a jejich rozhodující význam pro konkurenceschopnost firmy v podmínkách globální konkurence.V druhé části se soustřeďuje na návrh přístupů, které zabezpečují překonání organizačních bariér fungování systémů měření výkonnosti a benchmarkingu. Třetí část je zaměřena na strukturu marketingových informačních systémů, jejich úlohu a začlenění do podnikového informačního systému. Autor zde také shrnuje vlastní zkušenosti s využíváním marketingového informačního systému a možnosti jeho využití jako nástroje interní kontroly.

  • Název v anglickém jazyce

    THE PROBLEMS OF IMPLEMENTATION OF THE COMPANY PERFORMANCE MEASUREMENTS AND BENCHMARKING IN THE MANAGEMENT PRAKTICE OF COMPANIES THE PROBLEMS OF IMPLEMENTATION OF THE COMPANY PERFORMANCE MEASUREMENTS AND BENCHMARKING IN THE MANAGEMENT PRAKTICE OF COMPANIE

  • Popis výsledku anglicky

    In the forepart of an article the author emphasizes a mutual functional cohesion measuring of the performance and benchmarking and their decisive meaning for the competitive advantage of firms in conditions of global competition. In the second part of anarticle is the author focused on proposal access which secure an overcome of organizational barriers of system functioning measuring of the performance and benchmarking. The third part is sighted on the marketing information systems structure, their tasks and incorporation into business information system. The author recapitulated here his own experience with exploitations of marketing information systems too and chances of its exploitation as an internal checks tool.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi

  • ISBN

    978-80-7318-798-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    371

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    UTB ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    23. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku