Služby v postindustriální sféře (globalizace nebo adaptace?)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU79183" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU79183 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Služby v postindustriální sféře (globalizace nebo adaptace?)
Popis výsledku v původním jazyce
Globalizace z pohledu národních kultur představuje jejich transformaci do jednotné globální kultury. Tento fenomén je viditelný rovněž ve sféře služeb. I když řada argumentů podporuje globální marketingové strategie, které jsou založeny na úsporách z množství a garanci jednotné kvality, nadnárodní společnosti ve stále větší míře přizpůsobují své marketingové strategie vkusu a kulturním odlišnowtem svých zákazníků.
Název v anglickém jazyce
Services in post-industrial period
Popis výsledku anglicky
Globalization from a cultural perspective refers to a transormation of existing cultures into a single global culture. This phenomenon can also be seen in the services sector. Even though the arguments, which are voiced in support of globalized marketingstrategies, are based on the benefits associated with savings related to production volumes and the guarantee of uniform quality, multinational businesses have been increasingly adjusting their marketing strategies to the tastes and cultural differencesof their customers
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
2007
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—