Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Služby v postindustriální sféře (globalizace nebo adaptace?)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU79183" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU79183 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Služby v postindustriální sféře (globalizace nebo adaptace?)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Globalizace z pohledu národních kultur představuje jejich transformaci do jednotné globální kultury. Tento fenomén je viditelný rovněž ve sféře služeb. I když řada argumentů podporuje globální marketingové strategie, které jsou založeny na úsporách z množství a garanci jednotné kvality, nadnárodní společnosti ve stále větší míře přizpůsobují své marketingové strategie vkusu a kulturním odlišnowtem svých zákazníků.

  • Název v anglickém jazyce

    Services in post-industrial period

  • Popis výsledku anglicky

    Globalization from a cultural perspective refers to a transormation of existing cultures into a single global culture. This phenomenon can also be seen in the services sector. Even though the arguments, which are voiced in support of globalized marketingstrategies, are based on the benefits associated with savings related to production volumes and the guarantee of uniform quality, multinational businesses have been increasingly adjusting their marketing strategies to the tastes and cultural differencesof their customers

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2007

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus