Spolupráce v regionech členských států EU při marketingu cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU74397" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU74397 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spolupráce v regionech členských států EU při marketingu cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá využitím spolupráce sousedících regionů států EU při tvorbě marketingových aktivit vedoucích k podpoře cestovního ruchu. Jsou zde uvedeny různé možnosti těchto aktivit.
Název v anglickém jazyce
Regional cooperation in tourist trade marketing between countries of the EU
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the utilisation of cooperation in neighbouring regions of the EU countries in marketing activities that are aiming to support tourist trade and describes the possible ways of these activity's performance.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MANAGEMENT, ECONOMICS AND BUSINESS DEVELOPMENT IN THE NEW EUROPEAN CONDITIONS
ISBN
978-80-7204-582-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
124
Strana od-do
—
Název nakladatele
Akademické nakladatelství CERM
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
23. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—