Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Činnosti učitelky v mateřské škole současnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000TEV" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000TEV - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Činnosti učitelky v mateřské škole současnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zjišťovali jsme, které činnosti, dílčí aktivity specifikovaného charakteru učitelka MŠ v průběhu dne uskutečňuje. Učitelky označovaly dohodnutým způsobem nabídku činností v dotazníku. Podle charakteru realizace jsme je rozdělili na činnosti přípravné, zamýšlené, které v edukaci učitelka může proměnit v realizované činnosti. Tyto činnosti jsme podle popsaného projevu přiřadili ke kompetenci, v jejíž charakteristice se objevují. Respondentky uvedly i další aktivity, které v průběhu dne vykonávaly a repertoár činností tím doplnily, rozšířily. Z šetření vzešla i kategorie činností neplánovaných.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher's activities at present nursery school

  • Popis výsledku anglicky

    We made an inquiry, which activities and partial activities specified character teacher the nursery school realizes during the day. Teachers marked by agreed way the offer of activities in questionary. We divided them according to character of realization to preparatory activities, intended activities, which teacher can change in education into realized activities. These activities we classified to competence according to described manifestation, they detect in whose characteristics. Respondents mentioned other activities, which during the day exercised and they complete and broadened repertoire of activities by that. There arose the category unplanned activities from inquiry.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola v proměnách (Učitel - žák - učivo)

  • ISBN

    978-80-7318-904-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita TB Zlín

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    FHS T. Bati ve Zlíně

  • Datum konání akce

    4. 2. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku