Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrovaný management: marketing jako významný nástroj personálního řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU74486" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU74486 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrovaný management: marketing jako významný nástroj personálního řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době nízké nezaměstnanosti shledávají managementy podniků problematiku personálního řízení jako zásadní záležitost. Pro vlastníky a manažery je nyní obtížné hledat nové zaměstnance, pracovat na jejich růstu a dlouhodobě je kvalitně stimulovat.Za těchto podmínek vzrůstá důležitost personálních oddělení. Tato personální pracoviště musí přistupovat ke své práci s marketingovým pojetím a ucházet se tak o pracovníky na trhu práce s konkurenční výhodou. Každý podnik pak nabízí atraktivitu své pracovní nabídky stejně, jakoby nabízel své produkty. Jen tak mohou podniky získávat nové a kvalitní pracovníky.

  • Název v anglickém jazyce

    Integrated management: marketing as important insrument of human resource management

  • Popis výsledku anglicky

    Business managers find the issue of personal management owing to a low level of unemployment crucial these days. Recruiting man-power, stimulating and training employees have become increasingly difficult. In such conditions the importance of personal departments is even greater. These departments should use marketing conceptions when recruiting man-power and promote the attractiveness of the positions they offer the same way they promote their products. That is the way how businesses can gain new employees with good prospects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MANAGEMENT, ECONOMICS AND BUSINESS DEVELOPMENT IN THE NEW EUROPEAN CONCITIONS

  • ISBN

    978-80-7204-582-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    23. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku