Tradiční marketing v inovačním procesu nestačí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78108" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78108 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tradiční marketing v inovačním procesu nestačí
Popis výsledku v původním jazyce
Inovace přispívá k získání konkurenční výhody. Inovace je více než pouhá idea nebo nápad, je to implementace, uvedení nápadu v život. Bez uvedení inovace na trh není proces implementace kompletní a inovace se tak nedá považovat za realizovanou. Paralelněproto musí s řešením technickým problémů probíhat činnosti spojené s přípravou trhu a příslušné marketingové aktivity k propagaci nového produktu. Autor v tomto článku popisuje jednotlivé postupy a kroky tradičního marketingu a jejich možné použití v inovačním procesu.
Název v anglickém jazyce
Traditional marketing is not enough in the innovation process
Popis výsledku anglicky
Innovation helps to get a competitive advantage. It is more than just idea - it is implementation of this idea into life. Innovation is not complete without new product introduction into market so we cannot consider innovation process implemented. Therefore marketing activities for propagation of this new product have to proceed with technical solution concurrently. Author represents traditional marketing methods and approaches and their feasible application in the innovation process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník Mezinárodní konference Management, economics and business development in the new european conditions. - VI. International Scientific Conference. Faculty of Businness and Management Brno University of Technology.
ISBN
978-80-7204-582-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Neuveden
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
23. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—