Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tradiční marketing v inovačním procesu nestačí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78108" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78108 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tradiční marketing v inovačním procesu nestačí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Inovace přispívá k získání konkurenční výhody. Inovace je více než pouhá idea nebo nápad, je to implementace, uvedení nápadu v život. Bez uvedení inovace na trh není proces implementace kompletní a inovace se tak nedá považovat za realizovanou. Paralelněproto musí s řešením technickým problémů probíhat činnosti spojené s přípravou trhu a příslušné marketingové aktivity k propagaci nového produktu. Autor v tomto článku popisuje jednotlivé postupy a kroky tradičního marketingu a jejich možné použití v inovačním procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Traditional marketing is not enough in the innovation process

  • Popis výsledku anglicky

    Innovation helps to get a competitive advantage. It is more than just idea - it is implementation of this idea into life. Innovation is not complete without new product introduction into market so we cannot consider innovation process implemented. Therefore marketing activities for propagation of this new product have to proceed with technical solution concurrently. Author represents traditional marketing methods and approaches and their feasible application in the innovation process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník Mezinárodní konference Management, economics and business development in the new european conditions. - VI. International Scientific Conference. Faculty of Businness and Management Brno University of Technology.

  • ISBN

    978-80-7204-582-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    23. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku