Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Angažování spotřebitelů v rámci produktové politiky podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885117" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43885117 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-3-2013-clanek-4.pdf" target="_blank" >http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-3-2013-clanek-4.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Angažování spotřebitelů v rámci produktové politiky podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tržní prostředí se neustále mění. Úspěšné podniky vědí, že musí inovovat své produkty. Výsledkem inovace je nový produkt. Nový produkt může mít podobu skutečně nového produktu (který dosud nebyl součástí tržní nabídky), nebo to může být modifikace stávajícího produktu. Inovace produktů mohou být v zásadě provedeny dvěma různými způsoby. První způsob spočívá ve vývoji nových produktů, vznikajících uvnitř podniku (tj. v tomto případě je zde minimální kontakt s tržním prostředím). Takové inovace jsou výsledkem manažerského myšlení. Druhý způsob spočívá v zapojení spotřebitelů do produktové politiky. Angažovaní spotřebitelé jsou v tomto případě považováni za podnikové partnery. Druhý způsob snižuje riziko neúspěchu produktových inovací, protože spotřebitelé odráží vlastní očekávání do svých návrhů. Poskytují cenné nápady a pomáhají identifikovat nadcházející trendy. Existují tři základní typy angažování spotřebitelů v produktové politice: (a) crowdsourcing, (b) customerizace a (c) kombinac

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer engagement in product policy

  • Popis výsledku anglicky

    The market environment is changing continuously. Successful companies know that it is necessary to innovate their products. The result of innovation is a new product. The new product can take the form of a real new product (that has not been a part of market offer before), or it can be a modification of an existing product. Product innovations can essentially be done in two different ways. The first way consists of a new product development that arises from minimal contact with the market (i.e. inside the company). Such product innovations arise, mainly, as managers' ideas. The second way, is consumer engagement in product policy. Engaged consumers are considered to be a company's partners. This second way reduces the market risk for product innovations, because consumers reflect their own expectations into the proposals. They provide valuable ideas and help to identify upcoming trends. There are three basic types of consumer engagement in product policy. Simply said, we speak about (a

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy v podnikání - Business Trends

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    35-43

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus