Uplatnění marketingového komunikačního auditu při řízení firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU82437" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU82437 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uplatnění marketingového komunikačního auditu při řízení firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá problematikou uplatnění komunikačního auditu při řízení firem. V úvodní části jsou popsána teoretická východiska a výsledky vědeckého výzkumu současných autorů zabývajících se touto problematikou.
Název v anglickém jazyce
THE APPLICATION OF A MARKETING COMMUNICATION AUDIT WITHIN COMPANY MANAGEMENT
Popis výsledku anglicky
This article deals with the marketing communication audit and its application within the company management. There are mentioned theoretical bases and results of the research scientists working in this field. This article tries to summarize the basic issues connected with the marketing communication audit and emphasizes the key role of the stakeholders approach in a company communication. The next part focuses on different kinds of communication audits and situations when it is worth using them. On thebasis of the theoretical results and resources, the flash marketing audit is described in the last part. There are identified the specific features of the flash communication audit and its application within a company as well.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Management, Economics and Business developement in European Conditions, VII
ISBN
978-80-214-3893-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
VUT v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
28. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—