Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uplatnění marketingového komunikačního auditu při řízení firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU82437" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU82437 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Uplatnění marketingového komunikačního auditu při řízení firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá problematikou uplatnění komunikačního auditu při řízení firem. V úvodní části jsou popsána teoretická východiska a výsledky vědeckého výzkumu současných autorů zabývajících se touto problematikou.

  • Název v anglickém jazyce

    THE APPLICATION OF A MARKETING COMMUNICATION AUDIT WITHIN COMPANY MANAGEMENT

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the marketing communication audit and its application within the company management. There are mentioned theoretical bases and results of the research scientists working in this field. This article tries to summarize the basic issues connected with the marketing communication audit and emphasizes the key role of the stakeholders approach in a company communication. The next part focuses on different kinds of communication audits and situations when it is worth using them. On thebasis of the theoretical results and resources, the flash marketing audit is described in the last part. There are identified the specific features of the flash communication audit and its application within a company as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Management, Economics and Business developement in European Conditions, VII

  • ISBN

    978-80-214-3893-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VUT v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    28. 5. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku