Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové řízení školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85785" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85785 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové řízení školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor zrpacoval heslo Marketingové řízení školy do publikace Pedagogická encyklopedii (Jan Průcha ed.)., která byla vydána v celkovém rozsahu 935 stran. V tomto hesle se autor zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing management of schools

  • Popis výsledku anglicky

    Author elaborated the headword Marketing management of the school for Pedagogical Encyclopedia (Jan Průcha ed.), which has been published in total extent of 935 pages. In this headword author deals with marketing management of educational institutions onall educational levels. It describes environment of the schools, market of educational institutions, information system of the school, marketing mix of educational institutions including human's factor, relation marketing of the school and evaluation system of all activities of educational institution.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů