Marketingové řízení školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85785" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85785 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové řízení školy
Popis výsledku v původním jazyce
Autor zrpacoval heslo Marketingové řízení školy do publikace Pedagogická encyklopedii (Jan Průcha ed.)., která byla vydána v celkovém rozsahu 935 stran. V tomto hesle se autor zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy.
Název v anglickém jazyce
Marketing management of schools
Popis výsledku anglicky
Author elaborated the headword Marketing management of the school for Pedagogical Encyclopedia (Jan Průcha ed.), which has been published in total extent of 935 pages. In this headword author deals with marketing management of educational institutions onall educational levels. It describes environment of the schools, market of educational institutions, information system of the school, marketing mix of educational institutions including human's factor, relation marketing of the school and evaluation system of all activities of educational institution.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů