Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85784" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85784 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání
Popis výsledku v původním jazyce
Druhé vydání publikace se podrobně zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy. Jedná se o rozšířené vydání, rozsah nového textu činí 4 AA (80 normostran) a rozsah změněno textu celkem činí 6,5 AA tj. další změny provedeny ve 130 stranách textu.
Název v anglickém jazyce
Marketing managment of schools - 2. widened edition
Popis výsledku anglicky
Second edition of the publication deals in details with marketing management of educational institutions on all educational levels. It describes environment of the schools, market of educational institutions, information system of the school, marketing mix of educational institutions including human's factor, relation marketing of the school and evaluation system of all activities of educational institution. It is second, supplemented edition, extent of new text represents 6,5 of quire, another changeshave been made in 130 pages of former text.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7357-494-9
Počet stran knihy
328
Název nakladatele
Wolters Kluwer
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—