Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85784" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85784 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Druhé vydání publikace se podrobně zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy. Jedná se o rozšířené vydání, rozsah nového textu činí 4 AA (80 normostran) a rozsah změněno textu celkem činí 6,5 AA tj. další změny provedeny ve 130 stranách textu.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing managment of schools - 2. widened edition

  • Popis výsledku anglicky

    Second edition of the publication deals in details with marketing management of educational institutions on all educational levels. It describes environment of the schools, market of educational institutions, information system of the school, marketing mix of educational institutions including human's factor, relation marketing of the school and evaluation system of all activities of educational institution. It is second, supplemented edition, extent of new text represents 6,5 of quire, another changeshave been made in 130 pages of former text.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7357-494-9

  • Počet stran knihy

    328

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy