Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Company strategic marketing management - synergic approach and value creating

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F10%3APU90960" target="_blank" >RIV/00216305:26510/10:PU90960 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Company strategic marketing management - synergic approach and value creating

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The worldwide economic crisis and turbulent market environment have forced companies to change their business approaches. Czech economy represents a small and relatively saturated market with a relatively high degree of industry specialization. Successful company operation is conditioned by multiple factors the definition of which has been the focus of interest of theorists as well as practitioners for a long time. The turbulent environment (increasing competitive pressure, growing demands of customersand other stakeholders, dynamism in development, obsolescence of technologies and products, increasing interventions of the European Union bodies and public authorities, the changing perception and behaviour of customers, the changing character of competition etc.) makes managements and owners of businesses seek, in addition to other things, new and more effective managerial, marketing and commercial approaches that will provide their successful enterprising not only on the domestic mark

  • Název v anglickém jazyce

    Company strategic marketing management - synergic approach and value creating

  • Popis výsledku anglicky

    The worldwide economic crisis and turbulent market environment have forced companies to change their business approaches. Czech economy represents a small and relatively saturated market with a relatively high degree of industry specialization. Successful company operation is conditioned by multiple factors the definition of which has been the focus of interest of theorists as well as practitioners for a long time. The turbulent environment (increasing competitive pressure, growing demands of customersand other stakeholders, dynamism in development, obsolescence of technologies and products, increasing interventions of the European Union bodies and public authorities, the changing perception and behaviour of customers, the changing character of competition etc.) makes managements and owners of businesses seek, in addition to other things, new and more effective managerial, marketing and commercial approaches that will provide their successful enterprising not only on the domestic mark

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LVIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus